• Haberler
  • Gündem
  • Ödemişli Öğretmenler Van'da Düzenlenen 'Temel Eğitim Çalıştayı'na Katıldı

Ödemişli Öğretmenler Van'da Düzenlenen 'Temel Eğitim Çalıştayı'na Katıldı

Ödemiş'i Temsil Eden İki Öğretmen, Eğitimin Gelişimi İçin Öneriler Sunacak

 

24-20 Ekim tarihleri arasında Van’da gerçekleştirilen “Temel Eğitim Çalıştayı”na, Ödemiş’ten Yanbastı Kardeşler Anaokulu öğretmeni Merve Bengü Öz ve Bademli Şükrü Saraçoğlu İlkokulu öğretmeni Gülden Emekdar katıldı. Çalıştayda, temel eğitimde kalitenin artırılması, yenilikçi öğretim yöntemlerinin geliştirilmesi ve eğitimde fırsat eşitliği sağlanması gibi konular ele alındı.

Ödemiş’i Başarıyla Temsil Ediyorlar

Van’da düzenlenen çalıştaya Türkiye’nin dört bir yanından eğitimciler katılırken, Merve Bengü Öz ve Gülden Emekdar, Ödemiş’i başarıyla temsil eden isimler arasında yer aldı. İki öğretmen, ilçenin eğitim düzeyini ve yenilikçi yaklaşımlarını ülke genelindeki meslektaşlarıyla paylaşma fırsatı buldu.

Eğitimde Kalite ve Yenilikçilik Öne Çıkacak

Yanbastı Kardeşler Anaokulu öğretmeni Merve Bengü Öz, “Bu tür çalıştaylar, eğitimciler arasında bilgi alışverişi ve yenilikçi fikirlerin paylaşılması açısından büyük önem taşıyor. Burada edindiğimiz bilgileri okullarımıza ve öğrencilerimize aktararak eğitimin kalitesini artırmayı hedefliyoruz,” dedi. Bademli Şükrü Saraçoğlu İlkokulu öğretmeni Gülden Emekdar da çalıştayın, öğretmenlerin mesleki gelişimini desteklediğini vurguladı ve “Öğrencilerimize daha iyi bir eğitim sunmak için burada bulunuyoruz. Ödemiş’i en iyi şekilde temsil etmeye çalışıyoruz,” ifadelerini kullandı.

Eğitimde İş Birliği ve Fırsat Eşitliği

Çalıştay boyunca, öğretmenler temel eğitimde karşılaşılan zorluklar, müfredat geliştirme, teknoloji kullanımı, öğrenci merkezli öğretim yöntemleri gibi konularda bilgi ve deneyimlerini paylaşarak ortak çözümler geliştirmeyi amaçlıyor. Çalıştayın sonunda elde edilen çıktılar, temel eğitimde kaliteyi artırmaya yönelik yeni stratejilerin belirlenmesine katkı sağlayacak.

Ödemişli öğretmenlerin katılımı, bölgedeki eğitim anlayışının geliştirilmesine ve ülke genelindeki eğitim çalışmalarına önemli bir katkı olarak değerlendiriliyor.
 

Bakmadan Geçme