FDN Grubu ikinci kez 'Kadın Dostu Markalar Farkındalık Ödülü’ almayı hak kazandı
Başta otomotiv olmak üzere yetkili satıcılık ve servis, araç kiralama, lojistik ve sigorta alanlarında çalışmalarını uzun...
Başta otomotiv olmak üzere yetkili satıcılık ve servis, araç kiralama, lojistik ve sigorta alanlarında çalışmalarını uzun yıllardır sürdüren FDN Grubu, toplumsal bilinci artırmak amacıyla hayata geçirdiği çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Bu sene üçüncüsü gerçekleşen ve amacı kadın olan Kadın Dostu Markalar Platformu; eşitlik, çeşitlilik, kadın gücünün desteklenmesi, işte ve eğitimde fırsat eşitliği, toplumsal bilinç oluşturma gibi farklı alanlarda ve farklı konularda projeler üreterek hayata geçiren markalara verilen “Kadın Dostu Markalar Farkındalık Ödülü” ne sahip olan ‘’ Eşitsizliğe Dur De’’ projesi ile FDN Grubu’nun oldu.
“Eşitsizliğe Dur De”
Cinsiyet eşitliği, insanların bilinçlendirilmesine ve farkındalık oluşturulması gibi birçok farklı konular kapsamında yarar sağlama hedefiyle, FDN Grubu, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü sosyal medyadan hayata geçirdiği farkındalık projesi ile bütün dikkatleri üzerine çekti
FDN Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Fırat Fidan konuyla ilgili şöyle konuştu ” Grup olarak 2018 yılında toplumsal cinsiyet eşitliğine verdiğimiz değeri Birleşmiş Milletler Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kadının Güçlenmesi Birimi (UN WOMEN) ve Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi (UN Global Compact) ortaklığıyla oluşturulan Kadının Güçlenmesi Prensipleri (WEPs) Platformu’nun imzacıları arasında yer alarak küresel çapta tasdik ettik. Bu kapsamda kadının güçlenmesi prensiplerini şirketimizde uyguluyor, kadınların ve erkeklerin iş hayatında; gerek ücret gerekse sosyal haklar noktasında eşit olduğunu benimsiyoruz. Diğer yandan erkek egemen bir sektör olan otomotiv sektöründeki bu algıyı kırmak ise temel hedefimiz” diye belirtti.
Haber Merkezi