Önce vatandaş memnuniyeti

İzmir Büyükşehir Belediyesi, hemşehri şikayeti yönetimi konusundaki çalışmalarını ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgesi ile taçlandırdı. İzmir...

İzmir Büyükşehir Belediyesi, hemşehri şikayeti yönetimi konusundaki çalışmalarını ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgesi ile taçlandırdı. İzmir Büyükşehir Belediyesi, üç büyük belediye arasında ISO 10002 belgesini alan ilk belediye oldu.

 

Belgelendirme kuruluşu Lloyd's Register LRQA Türkiye ve Güneydoğu Avrupa Bölgesi Satış Müdürü Burak Can ve Satış Yöneticisi ve Koordinatörü Seda Zeren, ISO 10002 sertifikasını İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu'na takdim etti. Burak Can, günümüzde vatandaşla iletişim kurma aşamasında bir geri kalmışlık göze çarparken Türkiye'nin üçüncü büyük belediyesi olarak İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin bu sistemi başarıyla hayata geçirmiş olması ve bağımsız bir değerlendirme kuruluşuna başvurarak bunu taçlandırmasının kent adına gerçekten gurur verici olduğunu söyledi.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu ise, 'İzmirli hemşehrilerimizle iletişimi güçlendirmek, onların sorunlarına kısa süre çözüm bulabilmek öncelikli hedeflerimizden birisiydi. Bu alanda yaptığımız çalışmaların belgelendirilmesi, beni ve çalışma arkadaşlarımı daha da motive ettiği gibi omuzlarımızdaki sorumluluğu biraz daha artırdı' diye konuştu.

 

Haber Merkezi

 

Bakmadan Geçme